loading...
سایت تفریحی ضربان|بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی|اس ام اس, عکس , عکس عاشقانه, تفریحی, سرگرمی, آموزش, اس ام اس عاشقانه, عکس جدید, اس ام اس جدید,
§¤*~ king star ~*¤§ بازدید : 492 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ سامان جلیلی, دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی, دانلودآهنگ خیال, دانلود آهنگ خیال, دانلود آهنگ خیال از سامان جلیلی, دانلود آهنگ خیال سامان جلیلی, دانلود آهنگ های سامان جلیلی, دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام خیال, دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خیال, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ جدید خیال سامان جلیلی,

 

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی سامان جلیلی با نام خیال با بالا ترین کیفیت
آهنگ : سامان جلیلی ، ترانه : شهرام جلیلی ، تنظیم، میکس و مسترینگ : حامد برادران
گیتار : فیروز ویسانلو ، بزوکی : کیان دارت

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال :
شده شبیه تو تمام بی کسیم میخوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بزار خیالت بیاد
نگاه خیس من به یاد تو هنوز یه ابر بارونیه
این بغض لعنتی تو خاطرات من یه عمره زندونیه
برای من کسی شبیه تو نبود تو خلوتم با منی
با جای خالی همیشه بودنت دوباره زخم میزنی
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
بــــه پــــــای مـــــــــــن
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
 ♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال

 ♫♫♫ ♫♫♫
شده شبیه تو تمام بی کسیم میخوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بزار خیالت بیاد
هوای گریه هام بدون تو پُر از هوای پاییزیه
بدون تو اگه بیوفتم از نفس بهای ناچیزیه
تمام زندگیم شبیه شعله ی اسیره خاکستره
چه فرقی میکنه بزار که از سرم خیال تو بگذره
بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من
بــــه پــــــای مـــــــــــن

 

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

Saman Jalili – Khial

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت خودتون خوش اومدین و امیدواروم از سایتتون خوشتون بیاد , اینجا به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدم ایزاد و سیر تا پیاز همه چیو و همه کسی رو میتونین ببینین! جوک,اس ام اس,ترول,متن,عکس, اهنگ وخبرهای ورزشی و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ ضربان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 731
  • بازدید سال : 12,402
  • بازدید کلی : 191,513
  • کدهای اختصاصی




    √ کد آیکن کنار نوار آدرس

    http://bo3e.com/wp-content/uploads/D.f3.gif

    شارژ شاپ

     خرید شارژ ایرانسل+هدیه

    عماد گرافیست

    »تبلیغات شما در اینجا«


    Check Page Rank
    178 :بازدید امروز
    180 :بازدید دیروز
    1 :افراد آنلاین
    0 :ورودی گوگل امروز
    0 : ورودی گوگل دیروز
    835 :بازدید هفته
    731 :بازدید ماه
    12,402 :بازدید سال
    191,513 :بازدید کل
    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی